lørdag 4. desember 2010

Adventspynt...


Det er vel egentlig på grensa til frekt å publisere slike solfylte bilder som eg gjorde i forrige innlegg. Tok meg ei lita veke tilbake i kulden å innsjå det:) Det er vel meir på sin plass med litt adventspynt!

I dag forsvann dagslyset for meg før eg fekk tatt bilder, men viser fram nokre "papir- kuler" eg laga for litt sidan. Lette og raske å lage og dekorative der dei heng høgt oppe i vindauget slik at Amandus ikkje får tak i dei:) Han er i alle fall tydelig begeistra, spesielt når lufta frå varmepumpa får "kulene" til å snurre. "Ååååh" seier han og måper og peiker, skjønningen!

Duken er frå bruktbutikken og vasen frå Rice.
Posted by Picasa

3 kommentarer:

MøbelPøbel sa...

De ble kjempefine!Og så flott pute du har laget nedenfor her:)

Datt sa...

Oooh, digger den Rice vasen! :D

Med et lekent sinn / With a playful mind sa...

Heiheiheeei:)

Du er en vinner duh! Heldige deg, kom inn å se! wohoo, ja følg meg, kom å se! Dette er gøy!

ps, syntes også adventspynten ble fin :D