søndag 11. mai 2008

Loppisfunn




Denne våren har eg fått med meg nokre loppemarked her i Bergen. Øyvind og eg er litt uenige om kva som er funn og ikkje..eg er liksom litt meir positiv enn han til å dra gamle ting inn på den 40 kvadreatmeter store leiligheta vår. Er heilt enig i at vi ikkje har plass no, men ein vakker dag..DÅ kan det vere kjekt å ha. F.eks. eit skjelett av ein Manila- stol.. Ønska meg alltid ein slik stol då eg var liten og når eg fekk den for ein 50- lapp, kunne eg ikkje la vere. Planen er å sy ei stor pute med eit fargerikt stoff på. Høres ut som ein god plan, spør du meg:-) Vi får sjå!

Fann også ei kjøkkenvekt som var veldig tøff! Litt av mailinga hadde flassa av, men nokre runder med spraymaling, så blei den kjempefin (bildet er tatt før sprayinga). (Spraymaling kjøpt på Europris til 37, 50, genialt!)

Ender alltid opp med ein vase eller to også..merkelig det der korleis vase på vase berre står der og roper på meg!

Har nokre ting til, som eg heller skal kome tilbake til viss eg får gjort det eg har planer om å gjere med dei...Vi får sjå!

Ingen kommentarer: