lørdag 24. mai 2008

På heklekjøret igjen...



Heilt sidan eg skreiv innlegget "Hekletryne" for litt sidan, har eg hatt veldig lyst til å prøve å hekle litt igjen. Fann ei oppskrift på nokre gryteklutar som eg synes var litt artig i bladet Familien, og gjekk til innkjøp av bomullsgarn og heklekrok. Desse er hekla med heklekrok nr. 4, sjølv om det stod i oppskrifta at ein skulle bruke nr 6. Viss du les dette mamma, så skal du vite at eg ikkje kjører samme løpet som eg gjorde sist, eg tek pausar og tøyer og bøyer, så ikkje betendelsen i armane sett seg igjen..:-) Artig med hekling altså!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Takk for koselig kommentar på bloggen! Du har jo ein rett so triveleg blogg sjølv. Legg deg til i lenkelista med det samme. Nynorskbrukarar og sunnmøringar står mitt hjerte nær. Er gift med ein slik ein :)
Tekstilfargestiftane eg brukte på krabbeteppet er kjøpte på panduro i Bergen. Kanskje dei har endå?
Ha ei fin veke!

banglamarie sa...

Kjempefine!! Freshe farger!

Krusedull sa...

Hei! Takk for hyggelig hilsen hos meg, som varmet + gjorde at jeg oppdaget deg! Liker bloggen din godt, så kommer nok innom igjen! Jeg digger Starbucks! Kjøpte sirupen/sausen i London. De har nettbutikk også, men kjenner ikke prisene! : )