onsdag 15. april 2009

Heldige meg!!






Eg har hatt bursdag!! 29 år 14. april. Hadde ein kjekk dag og fekk så mange fiiiine ting!!!

Min gode mann slo til med blant anna denne fantastiske lykta frå Rice. Søstra mi fall for Blafreboksane, utan å vite om min fasinasjon og ellers fekk eg både rosebukett, Ingrid Olave- cd og lekre koppar, glass og deilige heimestrikka pulsvarmarar og mykje anna fint og praktisk.

Hadde ein veldig koselig dag med jamt med kvitveis frå elevane i frimenutta og selskap med venninner på kvelden. God stemning og veldig koselig!

8 kommentarer:

banglamarie sa...

Gratulerer med overstått bursdag :)

Så mange flotte ting!!

Ønsker deg og din kjære gode vårdager :)

alvorada sa...

Hurra for deg som fyller (fylte) ditt år! :)
Så mye fint du har fått! Jeg er også stor blafre-fan :)

fru vims sa...

grattis med dagen som var!
fine gaver fikk du også!

nyt følelsen så lenge du klarer :)

(jeg prøver iallefall å dra det ut ei uke, stor kake = kakestykke i mange dager ;) )

hverdags-mamma sa...

Grattis med overstått.

Så mye flott med fantastiske gla'-farger...!

Synnøve sa...

Gratulerer med dagen som har vært:))

Glede sa...

Grattis med dagen! Så mye fint du fikk! Blafreboksene står høyt på min ønskeliste også.. :)

hjemme bra sa...

Gratulerer med 29års dagen.
Så mykje fint du har fått!

Nyt våren vidare :-)

Maya: sa...

Gratulere med vel overstått. Skal si du fikk mye fint. De Blafre-boksene er jo helt herlig. Jeg kjøpte meg faktisk en liten en grønn/brungule blomster selv her for litt siden. Da hadde jeg tittet lenge på de! Hehe, tar sin tid av og til:P


Ha en fortsatt fin kveld

Maya