søndag 26. april 2009

Tips til ein smal, kvit gang?!




No er golvet i gangen ferdiglagt og det blei betydeleg lysere og lettere etter at det brune 70- talls golvbelegget forsvann. Nye, lyse veggar utan gulna tapet gjorde også sitt og no er det berre siste finishen igjen.

Gangen har, som nemt tidlegare heile NI dører og ikkje mykje veggplass. Har hengt opp eit speil, ein lampe med heimesnekra skjerm og to bilder med fargerike rammer på den eine veggen. Digger bilkortet med austeuropeiske bilar i herlege fargar, kjøpt på Ikea for fleire år sidan.

No står den andre veggen for tur og eg tek meir enn gjerne imot tips! Trur ikkje eg vil ha noko ståande på golvet, i så fall må det vere noko veldig smalt inntil veggen..Treng noko som gir gangen farge og piffer den opp litt!..eller gjerne veldig!

3 kommentarer:

Minmill sa...

Sånne ganger er ikke enkle fordi de er ment som passasjeganger. Jeg ville hatt et digert speil i gangen, sånn som man kjøper i løsvekt hos glassmesteren. Disse kan festes med sånne små klyper, eller så kan dere lage en ramme selv i treverk. Gangen vil med speilet virke visuellt mye større. Hvis du trenger noe kommode lignende greier til å legge småting på ville jeg kjøpt en vegghengt hylle som ikke er mer enn 20 cm i dybden. Jeg er sikker på at Ikea har noe til det formålet. Lykke til.

Hilsen ei som er veldig glad i interiør. Minmill

banglamarie sa...

Spennende å se bilder fra huset deres :)

Min første ide er Wall stickers.
Google på "wall sticker" og du vil få opp et hav av kule ting som kan pynte en slik smal gang :)

Ellers så er jo sore speil praktisk.

Brigg sa...

hehe..ja har noen sunnmørske i familien ja:-) Ørsta,volda,volda,ørsta.

jeg er enig med begge her over,men et speil hadde jeg kanskje gått for.jeg er eksepsjonelt glad i speil.

gleder meg til å se hav du finner på.