lørdag 12. mars 2011

Spisestue...

Favorittskap i favorittfarge med favorittinnhold..


..både inni og oppå!
(Kunne ikkje fjerne Gaffateipen for bilde si skuld. Det bor tross alt to mannfolk her i huset også:))


Stort spisebord med ulike arva stolar..


Medan eg stod på ein stol for å knipse eit ovanfrå- og- ned- bilde, hadde ei lita linselus kome seg opp på bordet for vere med på bilde..:-)

Bildet på veggen fekk vi i bryllupsgave

Gammal stol som eg heime hos mamma og pappa. Synes den er så fiin!


"Spisestue" høres både fint og litt høgtidleg ut og eg synes eigentleg ikkje det passer til den delen av stua vår der vi har spisebordet.. Eg har vist fram denne delen av stua før, men det var så herleg å dsjå agslyset her inne igjen at eg fekk lyst å knipse nokre bilder i formiddag.

Vitrineskapet er ein gammal Ikea- modell som svogeren og svigerinna mi ikkje lengre hadde bruk for. Det blei mala i favorittfargen og nye knottar vart sett på. For tida er det fylt med knuselige skattar og tjora igjen med eit hårstrikk til veslegutens store fortvilelse.

Spisebordet og skjenken er frå rett etter krigen og det har vore bestemor og bestefar sitt. Er så glad for at vi har fått det. Inne i skjenken er hyllepapiret til bestemor framleis inntakt, koseleg!
Ellers så er eg litt usikker på om bordet (som no er svart) skal bli kvitt, og om eg skal male skjenken i samme slengen. Vi får sjå når våren kjem!

Den gule lampen er frå eit loppemarked og eg må sei meg ganske så fornøgd med den:-)

I dag har det snødd og hagla, men heldigvis har vi også sett sola og hørt fuglane synge så vi er ved godt mot!

Fortsatt god helg til dei som kikkar innom!

1 kommentar:

Datt sa...

Næh. sååå mye fint oppå skapet da! Og sikkert inni også, men det var litt vanskeligere å se! :P Og så fin den lyseblå stolen ved bordet, vi har faktisk en slik på hytta! :)