fredag 11. mars 2011

Superheltar...

Det susar og går her hos oss og denne veka har vesleguten vore på sitt første karneval i barnehagen. Tips til utkledning fann eg på Listebloggen og det var genialt for ein liten tass som ikkje likar å ha nokon på hovudet eller ikkje står stille lenge nok til at han kan bli mala i ansiktet. I tillegg er antrekket komfortabelt for mini-Supermann sjølv, heimesnekra og laga av det vi hadde i hus og derfor så godt som gratis. Eg klipte av fronten på ein supermannbabydress i str. 56 og sydde den på ein litt liten raud body. Blå superheltkappe er blått velurstoff som er rynka og sydd på bodyen med ein enkel saum. Bodyen utanpå strømpebuksa og vips: verdens søtaste Supermann!

Mamma`n til Supermann er Pippi..i vert fall i vår familie:) Med heimesydd Pippikjole og strømper, streng i flettene, mannen sine finsko og lommene fulle av gullpengar må eg sei eg trivdes godt som min barndoms heltinne. Må innrømme at eg falt for fristelsen og løfta eitpar små elevar høgt oppe i lufta, då dei prøvde seg med at eg sikkert ikkje var like sterk som den ekte Pippi..:) Artig med karneval!
Posted by Picasa

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fine dåkke var! Smart supermannkostyme, forresten. Og veldig søt supermann...
God helg!

Anette {foreldremanualen} sa...

Så fine kostymer! :-D