søndag 2. januar 2011

Nytt år, nye utfordringar og gamle ting..






Frå Botanik for Middelskolen, funne på "Gjenbruken".

Det er godt å tenke på det nye året som ligg framfor oss. Eg trur det blir eit godt år. For vår lille familie blir nok oppstarten av 2011 ein smule hektisk med oppstart i barnehage for vesleguten og ny jobb på mamma`n. Spennande blir det og vi håper og trur at det blir kjekt for oss begge to. Håper at den tida vi får ilag kan vere kvalitetstid, at vi klarer å unngå (i alle fall store mengder av) tidsklemma, at vi klarer å prioritere rett i forhold til korleis vi bruker tida vår. Kanskje litt ambisiøst, men det er viktig å sette seg mål.

I tillegg suser orda "kjøpe mindre", "bruke det ein har", "vere fornøgd med det ein har..og takknemlig" rundt i hovudet mitt. Eg får mykje inspirasjon her i blogglandia og er ekstra glad for å bli inspirert i rett retning på dette området. Det vil eg bli bedre på i 2011!

Posted by Picasa

1 kommentar:

gult hus i svingen sa...

så nydelige bilder fra boka:) Vi leter etter slike bøker, men har bare funnet en med stueplanter hittil, nydelige bulder i den også:) Blir ikke helt det samme, liksom:)
Klart man må ha mål for livet sitt:) Pust med magen, er mitt motto:) Når jeg tenker på mottoet mitt, puster jeg med magen og unngår noe stress jaffal:)

Klem fra Trine som også skal kjøpe mindre og bruke det hun har og være mer takknemlig osv i året som kommer:)