torsdag 14. mai 2009

Fylt focaccia...mmm!


Etter ei tid der lite mat frista, har eg no fått matlysta tilbake for fullt og det merkast også her på bloggen. Blei jammen fleire matinnlegg etter kvarandre!

Veit ikkje om fleire kjenner til følelsen av å gå rundt å ha lyst på noko godt?! For min del fører dette som regel til gjennomlesing av kokebøker og utallige søk på nettet for å finne det rette, for så å setje i gang med kokkeleringa på kjøkkenet. Eg er kanskje over middels glad i å lage mat også og det passer i grunn bra sidan vi bor i ei bygd som ikkje akkurat er noko take- away- eldorado. Her får du lage maten din sjølv, om det er kinamat, pizza eller italiensk!

Var uendeleg lenge sidan eg hadde oppvarta min kjære mann med eit herleg måltid, samtidig som eg sjølv ikkje var framand for noko godt til middag/kvelds i helga som var. Det blei fylt focaccia, tomatsalat, tzatziki med oliven, fetaost, avokado og soltørka tomat til. Laga litt hemmelighetskremmerier og mannen i huset satt med lukka auge og berre sniffa inn lukta av det varme focacciabrødet, medan eg dekka bordet framfor han. Kjekt å lage mat, kjekt å overraske og ekstra kjekt når alt blir sett stor pris på:-)

Som de ser rakk eg ikkje ta bilete, før "nokon" sette tennene i den eine biten med focacciabrød..(Eg, eit matvrak??!! Neeeiiida:-) )

Brukte spekeskinke i staden for skinkebiff og soltørka tomatar i fyllet. Så hakka eg litt frisk basillikum og hadde på toppen av brødet i tillegg til saltet. Ellers brukte eg oppskriftene som eg fann på matprat.no

Hørtes dette fristande ut, finn du oppskriftene her:

5 kommentarer:

krinkelkroken sa...

Nam nå ble jeg fristet!!!Elsker focaccia, men fylt har jeg ikke prøvd før, da vet jeg hva jeg skal ha til middag i morgen;)
Takk for tipset!

Ingunn sa...

Dette så godt ut. Takk for tipset.

Ha en fin fredag.

Ingunn :)

Nina sa...

Dette ble jeg superinspirert til å lage. Dette blir Grand Prix-menyen! Ser uteomjordisk godt ut!

Anonym sa...

Mmmm....det såg fristande ut. Eg er over gjennomsnittlig glad i heimelaga foccacia, så dette skal testast!
Håpar du har hatt ein fin 17.mai:)

Maliva`s verden sa...

Hmmm.den oppskiften må jeg notere meg..Takk for oppskriften,og go`ukestart til deg fra Maliva