onsdag 20. oktober 2010

Kommode til barnerommet og ein gla` -lampe!




Den ferdigmala kommoden har forløbig fått plass i gangen, men skal inn på lille A sitt rom etter kvart. Eg har sett at fleire har latt seg inspirere av fantastiske Precious. Heilt sidan eg såg bilder frå heimen til dama bak Precious i Rom123 for eitpar år sidan, har bilda av det brent seg fast hos meg. Leikent og fargerikt, rett og slett herlig! Ei god stund før A var født, fann eg ein passande kommode på Fretex og hadde planen klar. Ting tar tid og sidan rommet til A blir brukt som gjesterom også har eg utsett prosjektet lenge og vel, men no er det altså gjort. Eg såg opprinnleg for meg skuffene i annakvar farge (ordentlig Preciousherming!), men syntes det blei bra med to pluss to, så slik blir det foreløbig. Må nok høvle av litt på skuffene fordi dei er blitt skikkelig trege etter malinga, men utenom det er eg kjempefornøgd.

Den gule lampefoten kjøpte eg på årets einaste loppemarked for min del. Den har fått ein sommerleg lampeskjerm av Ikeaskjerm og bruktbutikksengesett. Synest de blei ein skikkelig gla`-lampe!

4 kommentarer:

Anonym sa...

ja den ble flott ja :D Har en liten kommode her i hus og som skal males, men ting tar tid ;)

En støvel og en sko sa...

Hei!
Så fin kommode og nydelig lampe. Jeg ble også inspirert av den artikkelen i rom123.
Øsnker deg en riktig fin helg.
Klem fra Sølvi

MøbelPøbel sa...

Så ufattelig KUL den ble!MøbelPøbel liker!! Lampen ble jo kjempesøt også:))

Sanne sa...

nyyydelig :D