tirsdag 8. september 2009

Ein puff blir ny..




Kjøpte denne puffen på "Gjenbruken" for ei stund sidan. Er nok litt over middels begeistra for småmøblar og spesielt puffar. Det skal liksom så lite til før dei får ny look og så er det jo SÅ praktisk; ein kan både bruke dei til lagring OG til å sitte på om det skulle trengast! Genialt! Så langt har eg dradd i hus tre gamle puffar, og trur ikkje dette blir den siste heller:-)

Det siste bildet er før- bildet og så har den fått seg to strøk med maling og lokket har eg trukke med eit av ynlingsstoffa mine (gammal duk funne på Fretex).

Fekk ikkje tatt utebilde av den ferdige puffen, pga det sidelengs regnet og stormen som herjar på ute! Skikkeleg hauststemining.

7 kommentarer:

PillePalle sa...

Kjempenydelig den ble! Hilsen fra Pillepalle

Anonym sa...

Denne kan eg like! Eg er på puffjakt sjølv, men har ikkje kome over nokon som har hatt potensiale nok til å få bli med heim.
Morsomt å "nesten" møte deg i helga. Hadde vore artig om du plutseleg dukka opp på stoff og stil. Mi veninne R. har ein ide om at eg og du skal gjesteførelese i syklubben på Landås, slik at vi treffest. Haha:)

Glede sa...

Nice! Skal i gang med en tilsvarende oppussing selv. ;)

Anonym sa...

For en hærlig blogg du har. SÅ fargerik. Er glad jeg snublet innom her! *Du er bokmerket*

Gina sa...

Nydelig blogg du har! Mange supre interiørtips og ikkje minst oppskrifter innimellom! Puffen din blei heilt herlige! Minner meg om at eg har ein slik heime som absolutt treng å friskast opp=)

Bladde meg litt bakover og fant ei opskrift på greske kjøttboller i pita, blir dagens meny her i hus! Takk for tips;)

Helsing Gina..

Unknown sa...

sv: En sparkebukse hadde vært hærlig å ha. Å sy en selv var jo ikke en dum idé;))

Anonym sa...

Og der fannt jeg jammen enda en ting i bloggen din som jeg har maken (eller ... de har i alle fall vært det en gang...) den puffen har dugd til strikkekasse, vedkasse og lekekasse i et par tre generasjoner. Så langt er den fremdeles brun og oransje her. Skal se om jeg får lagt ut bilde av den i bloggen jeg også.